söndag 13 november 2011

Toldwoods deck

Tänkte passa på att tacka Simon Bengtsson för den fina loggan han har skapat åt Applebay glenn, Tack! Har inte haft något bra tillfälle att tacka han än, då han har styrt kosan mot Englandet Brighton för att jobba, så jag har bestämt mig för att göra en longboard i hans ära och jag vill döpa den till Toldwood. Brädan kommer att vara kortare än alla brädor jag har gjort hittills, Simon har nämnt i förbifarten vad han ville ha för bräda och hur den ska se ut och jag tror den har en ganska rak form med en kick, han får berätta mer ingående hur den ska se ut när jag träffar han nästa gång. Bilder på hur den ska se ut kommer så snart jag vet mer. men hur Simon ser ut det vet jag.
Så här ser han ut.
10 poängare Va?

Gå gärna in och kika vad Simon gör och har presterat, han är sjukt duktig. Här har ni länken till Toldwoods sida. http://www.toldwood.se/
Vi hörs i veckan gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar