onsdag 9 maj 2012

Nr5 ver. 2,0 håll i er

Efter ett antal mil på min bräda Nr5 har jag gjort ett par förändringar som har tagit brädan till en helt ny level. Den nygjorda brädan är höjd 1 cm, kortad 4 cm, undersidan är utav valnöt, och båda kickarna är borta, dom kändes lite väl mycket för min smak. Nu återstår som vanligt lack och grepptejp..
Ni har väl inte glömt att coastal culture drar igång den 18 maj där man får provköra alla mina modeller? Om ni hade glömt så påminner jag er nu, alltså 18-20 maj. Det kommer bjudas på livemusik, skimboard, sup, föreläsningar med bl.a. Erik fernholm som driver företaget lyckoaktivist.se och mycket mycket mer.
Vi höres vänner.

1 kommentar:

  1. Snygga brädor och lättande att inte loggan är lika stor på dessa som på de tidigare som visats. Diskret och stilrent ger alltid pluspoäng. Vore schysst om du kunde utveckla presentationerna av brädorna lite här på bloggen. Typ, carving, crusing osv samt till vem de passar vikt mm. Bara ett litet tips. Lycka till med business!
    /Vbg

    SvaraRadera