tisdag 11 oktober 2011

Applebay glenn är numera internationellt!!

Kul att helt plötsligt ha läsare från Ryssland, Singapore, USA, Tyskland, England och Frankrike Googles översättnings program går nog på högvarv med tanke på mina kråkfötter eller så är det bara folk som trycker jävligt fel. Skit i det nu!
I helgen har jag varit på loppisrunda här i Varberg, vilket resulterade i 3 stycken valnöts vitrinskåp som jag nu har demolerat och tagit bort all fanér.
Har limmat första brädan ikväll med den nya fanéren och det fungerar perfa!
Till er som har hört av er angående brädbeställning, jag har 4 stycken olika modeller klara, men om man vill ha en annan modell så fixar jag det så klart! Men då får man komma med önskemål. Hör gärna av er om ni e sugna.
Hörs en annan dag klem.

Så här ser det nya materialet ut, fast inte riktigt så mörkt som på kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar