torsdag 6 oktober 2011

Bra jobbat Sverige!

Denna fredagen blir bara bättre och bättre, hemfärden från jobbet fick jag en sån sjuk fredagsfeeling när dom spelade The View- Grace helvete vad bra låt! Och när man Kommer hem så ligger det ett paket vid dörren med mina nya Applebay glenn T-shirts. Och sen vinner Sverige mot Finland, vilket jag ser som självklart. Och nu dricker jag Caol ila med Anna.
I morgon blir det till att leta valnötsfanér på loppis i Varberg, sen blir det åka av i sanatoriebacken med nya brädan!
Ha en fin fredag tjenis

4 kommentarer:

  1. Haha! Bra fredag mao!!

    Är det ok att lägga en beställning redan nu för leverans i april? :)

    SvaraRadera
  2. Känner lite samma sak. Gör du dem efter angivna mått eller har du en modell liksom?

    SvaraRadera
  3. http://25.media.tumblr.com/tumblr_kzhyq3tsFz1qzy6bco1_400.jpg

    Vill typ ha en såm fastv lite rundare i formen och mer kick.

    SvaraRadera
  4. Inga problem att fixa Olle, skicka till min mail istället så kan jag svara dig där.

    SvaraRadera